Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση που δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε και να σας επιστραφεί το κόστος της αγοράς.

Τι πρέπει να κάνω για να επιστρέψω ένα είδος;

Για να επιστραφεί ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρωθεί το AITHMA ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ που θα κατεβάσετε από εδώ και να μας το στείλετε στο email info@phoneclub.gr 

στην συνεχεία Και αφού εγκριθεί το αίτημα σας θα επιστραφεί το προϊόν, με προπληρωμένη και ασφαλισμένη αποστολή (από τον αποστολέα ) στη διεύθυνση :

PhoneClub.gr
Πρεβέζης 23 
Αγ. Παύλος
Θεσσαλονίκη Τ.Κ.55438

Τηλ. 2315 114767

Ποιοι είναι οι όροι για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή:

Για να μπορέσει να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην εργοστασιακή του συσκευασία.

Ποια είναι η προθεσμία για την πραγματοποίηση μίας επιστροφής;

Το χρονικό περιθώριο για οποιαδήποτε επιστροφή είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος 

Πρέπει να πληρώσω κάποιο ποσό για την επιστροφή;

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.

Πώς θα λάβω το ποσό επιστροφής;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστραφεί το ποσό σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε στο Δελτίο Επιστροφής.

Πότε θα λάβω το ποσό επιστροφής;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να έχουν τα υλικά συσκευασίας), θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail που θα σας πληροφορεί ότι το ποσό πρόκειται να σας επιστραφεί εντός των επόμενων 20 εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποιος από τους παραπάνω όρους, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη με χρέωση των εξόδων μεταφοράς.